Down Under - Reisverslagen van Allison Moll - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslagen van Allison Moll - WaarBenJij.nu
Down Under

Na het niet binnen kunnen komen in Geneeskunde en vervolgens bijna een half jaar gewerkt te hebben was het eindelijk zover. 15 februari vetrok ik samen met Tessel naar het verre Australie! Melbourne was de eerste bestemming en dat is waar ik nu nog ben.

Mijn avontuur is nu een paar dagen geleden begonnen en heb onwijs veel zin om alle kanten van de oostkust van Australie te ontdekken.

Veel van wat ik doe schrijf ik met een pen op in een reisboekje dat ik heb gekregen van mijn lieve vriendinnetjes maar ik zal jullie met deze blog een klein beetje op de hoogte houden! Ik ga natuurlijk niet meteen alles neerzetten, ik wil nog wel wat te vertellen hebben als ik terug ben!

Ik ga iedereen ontzettend missen maar ik kijk nu vooral uit wat deze reis mij verder allemaal gaat brengen!

xx Allie

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2014

Mijn blogje
Allison

Mijn grote en kleine avontuurtjes Down Under

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3029

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 31 Maart 2014

Down Under

Landen bezocht: